piątek, 11 października 2013

NIESPODZIANKA 2.

Zastanawialiście się może co dostała Wiktoria na urodziny? Tu znajdziecie odpowiedź ;)
N&O ♥


Wiktoria

Przyszedł i czas na rozpakowanie prezentów, no to pierwszy lepszy. Oooo od Karoliny:


Dla Wiktorii
Nie idź za mną, bo nie umiem prowadzić.
Nie idź za szybko, bo mogę nie nadążyć.
Idź po prostu obok mnie i bądź moim przyjacielem.
Mimo tego, że czasem się spóźniasz i nie zgadzamy się w paru kwestiach.


To i tak cię kocham!
Nauczyłaś się korzystać z zegarka, więc ci się przyda.
Karolina <3

Ona wie co mi się podoba, te buty marzyły mi się od dawna, ale nie chciało mi się ich kupować.Jejku aż się wzruszyłam. Moja poetka. Uwielbiam ją. Ona to ma łeb na karku. Teraz następny. 

Najdroższa, najukochańsza (i jaka tam jeszcze chcesz) Wiktorio Starska. Przyjęłyście mnie do swojej paczki i stałyśmy się sobie bliskie.Dlatego pamiętaj:"Choć każda z nas jest inna, to jednak przyjaciółki!"Zawsze możesz na mnie liczyć. ♥

PS: Do tych bucików znajdę ci strój ;**
Martyna.

Rany faktycznie od zapoznania się stałyśmy się bardzo bliskie, może nie tak jak ja z Karoliną, bo to przyjaźń od pieluchy. Jesteśmy 3 BFF. Szkoda, że nie jesteśmy razem w klasie, ale wszystkiego przecież mieć nie można. . .Kogóż my teraz mamy, o jaki słodki miś ciekawe od kogo? Zobaczymy o ma karteczkę.

"Sometimes you gotta fall, before you fly"

Znamy się ohohho i dłużej. Dziś 17 listopada, twoja 16 baby. Nie będzie to może jakaś wielka biba, ale. . .Wszystkiego najlepszego mała ♥ Pierdu, pierdu i tak dalej.
Twój forever, 
Dawid <3

Oj stary z tym upadkiem to trafiłeś jak kulą w płot. Przewidziałbyś, że na ciebie? Ja nie, ale stało się. Pocałowaliśmy się, nie pierwszy raz. Traktujemy siebie jak rodzeństwo, więc. . I tak zawsze będę cię kochać na swój sposób. Sam jesteś mały, no dobra może nie, alee. Że też musi grać w tego kosza i być taki wysoki. Najniższa nie jestem, ale z dobre 15 cm od niego. I te cm wystarczą żeby uprzykrzyć mi życie, ahh. Dobra teraz ta wilka torba.

Tak jak moja girl lubisz pływać, więc specjalnie dla ciebie z okazji twojego święta super czepek. Karolinie kupię taki sam i będziecie sobie pływać w takich samych. Zdrowia szczęścia pomarańczy,niech ci Gabriel nago tańczy! Wiem, że wolisz go sto razy bardziej od Fabiana. Sto lat, sto lat!
Mateusz ;).

Mateusz mistrz składania życzeń. Ma szczęście, że jest chłopakiem Karoliny. W torbie było mnóstwo słodyczy. Mniam. Jednak chłopak wie co dziewczyna lubi. O jaka fajna bluzka. Tsaa Gabriel ciekawe co on wymyślił. Po nim to można spodziewać się najgorszego. . .Dobra następną. O może tą, nie to. No dobra szybka decyzja. Biorę drugą, potem pierwsza.

"Naucz się tańczyć, bo inaczej aniołowie w niebie nie będą wiedzieć co z Tobą zrobić" Lubisz tańczyć, ale pewnie nie masz do tego odpowiedniego stroju. Wspaniałomyślny ja kupiłem ci aż kilka ;) Super z ciebie tancerka i teraz masz do tego strój. Na pewno będą wiedzieli co z tobą zrobić : D
Eryk.

Wspaniałomyślny Eryk. Ale śmianie użyję ich do ozdoby czegoś, albo dam Oli. Jeszcze się zobaczy. Ładny cytat o tańcu muszę go zapamiętać. No dobra teraz kolej tego pierwszego, zobaczmy co tutaj jest. . .

Dzisiaj twoje święto, więc oddaję ci chełm. Oddaję ci go księżniczko. Nie, nie musisz mi dziękować, że ci go przechowałam! Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam tą bluzkę moją pierwszą myślą (tak uwierz ja myślę), było WIKTORIA. Po prostu prezent idealny dla ciebie.
XO XO
Najukochańsza
Sabina ;*

Nie wiem czy to miało mnie obrazić czy nie? Bluzka mi się bardzo podoba, dlatego Sabinko prezent trafiony w dziesiątkę. Chełm jej oddam w jej następne urodziny. Ależ to jest podły plan. No dobra czas na następny.

Skarbie masz już 16 lat. Super! Ja też mam tyle wiedziałaś? Wiem, że nie więc cię o tym informuję. Zastanawiam się czego ci mogę życzyć. . .może Gawrysia? Chcesz go? Wiem że tak :D No to wszystkiego naj, naj, naj i naszego Gabrielka. Najprzystojniejszy gość w twojej klasie

                                                   Łukasz  :DD

Woooo jaka śliczna bluzka. Łuki chyba od dzisiaj będziesz chodził ze mną na zakupy. Kaczuszka też jest w dechę. Przynajmniej będę miała przyjaciela w kąpieli. Uwielbiam go! No dobra czas na następny. Ja czekam tylko na prezent od Gawrysia. Mówisz i masz.

zdj. z ramki
No siema księżniczko! Myślę, że mój zajebisty prezent ci się spodoba. Bo czemu nie? I mimo tego, że twój chłopak to frajer uważam, że spoko z ciebie laska ;) Pochwalę się znajomością angielskiego i walnę ci taki fajny cytacik :

"Whatever makes you bed,
leaved it.
Whatever makes you smile, keep it. <3 "

Ja nie mogę się wzorować na tym cytacie, bo musiał bym ciebie zatrzymać, a ty nawet nie chciałaś mi posprzątać pokoju, a miałem dl ciebie taki fajny strój. . . Happy birthday princess!
Nagi model z ławki ♥

PS: Chcę cię zobaczyć w tych butach ! : DD

Zacznijmy od tego, że ja już nie mam chłopaka, bo pokazał mi na MOICH urodzinach, że między nami było tylko powietrze. . .Bałam się prezentu od Gabriela, a tu proszę to trzeba być tylko nim żeby dać coś takiego. Prezent składał się z ramki z jego zdjęciem i butów, w których bym się zabiła. Nie no nie mogę z niego, ramkę postawię sobie koło łózka, a buty na półce dla ozdoby, ponieważ nie planuję zbłaźnić się. Wszyscy by się śmiali, że nie umiem chodzić w szpilkach, gdybym się wywróciła. On to ma pomysły.




3 komentarze:

  1. Hahahaha to ktora robi taka bibe? :D A. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo *.*
    takie buty też mi możesz kupić... tak, mam na myśli te szpile ;] o no i chcę tą bluzkę (od Sabiny) na moje birthday lamusie ;3.... serio Natalka ?! 17 Listopad ? xDDDD

    OdpowiedzUsuń